برچسب زنی و دروغ بافی در اسلام


اصولا چون اسلام دینی است که ضد منطق و ضد وجدان بشر و ضد حقوق بشر است سران و پیروانش ناچار به هتک حرمت مخالفانشان با برچسب زنی و بالابردن دروغین شان سرانشان با دروغ بافی هستند.

برچسب زنی
از ابتدای اسلام ، مسلمانان در برخورد با مخالفان با دادن صفات و نسبتهای ناروا سعی در بدنام کردن مخالفان داشته اند.
برخوردی که محمد با رقبا و مخالفانش داشت، برخوردی که اعراب اشغالگر ایران و نوکران ایرانی آنها با آزادی خواهانی چون بابک خرم دین، فردوسی و ... داشتند نمونه هایی از برچسب زدن مخالفان به صفات دروغین بوده.

نمونه دیگرش فعالیت های وزارت اطلاعات حکومت اسلامی، روزنامه کیهان و یالثارات، فعالیت مداحان و روضه خوانان علیه دگراندیشان و اساتید علوم انسانی و فعالان حقوق بشر نمونه امروزی از همان دیو صفتی و بدکرداری های محمد رسول الله و جانشینانش است.

نمونه دیگر برخورد مسلمین با دگراندیشان فرستادن اراذل و اوباش جهت فحاشی رکیک و عربده کشی هست که نمونه اش را در برخورد با موسوی و کروبی دیدیم که حتی با خودی هایشان چنین برخوردی دارند. نمونه دیگر فحاشی رکیک مداحان و روضه خوانان وابسته به خامنه ای علیه احمدی نژاد  ورحیم مشائی است که باز هم این برخورد با خودی هایشان است و بی اندیشید این قوم دیو و دد،  با دگراندیشان چه برخوردی دارند.
در این وبلاگ به مرور نمونه های فراوانی از برچسب زنی ها و رذالت پیشگی های مسلمانان متعصب و ارزشی را خواهم نوشت.
در بخش های "برچسب زدن به دگراندیشان" به نقل موارد می پردازم.


دروغ بافی برای کسب شان بالا
احادیث اسلام سراسر است از دادن صفات برتر و نقل داستانهای دروغ برای بالا بردن شان روسای دین اسلام.
در عمل می بینید کسانی که در تاریخ مورد تایید خود حوزه علمیه قم، متجاوز و دزد و غارتگر و شکنجه گر و بد ذات و بد صفت بودند تبدیل به قدیس های آسمانی شده اند. در اسلام برای هر عمل زشتی یک نام مقدس عربی اسلامی تعیین کرده اند و از فساد و بی اخلاقی چهارچوب مقدس اسلامی ساخته اند و دیو صفتان را فرشته صفت معرفی کرده اند.
در بخش های "مقدس سازی" به نقل این موارد می پردازم.






هیچ نظری موجود نیست: