چرا اسلام کاملترین دین است؟

با مطالعه ادیان قبل از اسلام درمیابیم این ادیان اگرچه آمیخته به خرافات و بی دانشی هستند حداقل در امر اخلاق حرفی برای گفتن دارند ولی محمد رسول الله و امامان شیعه برای تکمیل این دین انواع بی اخلاقی و لومپنیسم و ماکیاولیسم را به خرافات ادیان قبلی آمیختند و معجونی به نام اسلام را تحویل بشریت دادند.

قرآن هم که چیزی جز خرافات و توحش برای آموختن به مردم ارائه نکرده و تا کنون میلیونها کتاب بهتر از قرآن توسط بشر نگاشته شده است. حدیث هم که بدتر از قرآن است و محتوای آن مایه ای برای تمسخر بی دانشی علمای لدنی است.

پس از پیامبر و امامان ، ملایان و آخوندها حامی و ناشر دین شدند. آنان کاملا از تاریخ اسلام باخبرند و منبع آنها حدیث و قرآن است که همه میدانید که هردو پر از چه مزخرفات و خزعبلاتی است از جمله همین بی اخلاقی ها.

آخوندی که به حوزه علمیه می رود خرافات و بی دانشی و بی اخلاقی را دیده و حق میپندارد و کسی که این چنین چیزهایی را حق بداند خودش جانوری بی اخلاق و بی دانش میشود و حال بی اندیشید که مسلمانی که مقلد این جانوران باشد چه حیوانی از آب در می آید. چنین میشود که در اسلام کوری عصا کش کور دیگر می شود.

بسیاری از مردم بجای عقل و وجدان تابع هوس خود هستند و امری که ملا یا پیامبر گفته باشد حلال است به راحتی پذیرا میشوند و چنین است که اهریمن بر فرهنگ مسلمانان به راحتی حکومت میکند.

لومپنها و اراذل و اوباش جوامع مسلمان در بی اخلاقی ها خود را همذات با قهرمانان دین اسلام دیده جذب این دین میشوند و ملایان نیز برای صیانت از دین اهریمنی اسلام از اراذل و اوباش سرباز گیری گیری کرده سپاه اسلام را تجهیز می کنند. امروزه لومپن ها در انصار حزب الله ف بسیج و سپاه پاسداران و همچنین در وزارت اطلاعات نقش فعال دارند.

چنین است که دین اسلام ابزاری میشود برای خاموش کردن وجدان انسانها و حلال کردن بی اخلاقی و زشتکاری برای مسلمانان و چنین است که مسلمانان وحشی ترین و عقب افتاده ترین ملت ها هستند.

محمد محتوای ادیان قبلی را که آلوده به خرافات و بی دانشی بودند گرفت و بی اخلاقی ناب محمدی را هم به آن افزود تا مضرات دین تکمیل گردد و به این ترتیب اسلام ناب محمدی کامل ترین دین دنیا است و هیچ دینی مثل اسلام مجموعه کاملی از خباثت، و بی اخلاقی و بی دانشی نیست.

توجه شما را به برخی بی اخلاقی های دین اسلام جلب می کنم:

1) راهزنی: محمد و یارانش تحت نام جهاد کاروانهای تجاری را می دزدیدند و اکثر جهاد های محمد راهزنی و غارت قبایل بوده

2) غارت اموال قبایل: محمد هر چیزی را بهانه می کرد تا قبایل دیگر را غارت کند. او همه قبایل خداپرست عربستان (یهودیان) که شغلشان برخلاف شغل قریش فقط تجارت و دامداری و کشاورزی بود-نه اینکه مثل عربها راهزنی کنند- را غارت کرد و زنانشان را بردگی برد. هنر علی این بود که درب قلعه کشاورزان خیبر را از جا دراورده است!

3) تجاوز به زنان شوهر دار: روزی در حمله به کاروان تجاری زنان شوهردار مکی اسیر مسلمانان شدند یاران محمد شرم داشتند به زنان دست درازی کنند و می خواستند آنان را آزاد کنند که محمد با بافتن آیه ای خدا را در نقش ...کش قرار داده و آن زنان را کنیز و غنیمت اعلام می کند و تجاوز به آنان را حلال میشمارد. محمد نیز در جنگها به زن شوهر دار تجاوز کرده است.

در آیه 24 سوره نسا، به صراحت قران اجازه می دهد به زنانی که اسیر می شوند ، حتی اگر شوهر نیز داشته باشند، تجاوز صورت گیرد، (بله تعجب نکنید !) :

وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ ﴿۲۴ النسا﴾

ترجمه: و نيز زنان شوهر دار بر شما حرام شده اند ، مگر آنها که به تصرف شما، درآمده باشند، اين فريضه الهى است كه بر شما مقرر گرديده است..... ﴿۲۴ النسا﴾

سوره احزاب آیه 50

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَكَ أَزْوَاجَكَ اللَّاتِي آتَيْتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ مِمَّا أَفَاء اللَّهُ عَلَيْكَ وَبَنَاتِ عَمِّكَ وَبَنَاتِ عَمَّاتِكَ وَبَنَاتِ خَالِكَ وَبَنَاتِ خَالَاتِكَ اللَّاتِي هَاجَرْنَ مَعَكَ وَامْرَأَةً مُّؤْمِنَةً إِن وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِيِّ إِنْ أَرَادَ النَّبِيُّ أَن يَسْتَنكِحَهَا خَالِصَةً لَّكَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَيْهِمْ فِي أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا.

ای پيامبر ، ما زنانی را که مهرشان را داده ای و آنان را که به عنوان ، غنايم جنگی که خدا به تو ارزانی داشته است مالک شده ای و دختر عموها و دختر عمه ها و دختر داييها و دختر خاله های تو را که با تو مهاجرت کرده اند بر تو حلال کرديم ، و نيز زن مؤمنی را که خود را به پيامبر بخشيده باشد، هر گاه پيامبر بخواهد او را به زنی گيرد اين حکم ويژه توست نه ديگرمؤمنان ما می دانيم در باره زنانشان و کنيزانشان چه حکمی کرده ايم ، تابرای تو مشکلی پيش نيايد و خدا آمرزنده و مهربان است.

4) برده داری: محمد و یارانش زنان و مردان و کودکان را به بردگی می برد و از زنان به عنوان برده جنسی استفاده می کرد و بعد هم آنان را می فروخت و انان را هم که از کارافتاده میشدند ازاد میساخت.

5) پدوفیلی: محمد بنیانگزار جماع با کودکان بود و نمونه اش عایشه است که در خردسالی زن پیامبر شد. در رساله های ملایان از جمله خمینی آمده که مسلمان می تواند با نوزاد ازدواج کرده و با مالیدن نوزاد لذت جنسی ببرد. طرف چه سادیسمی داشته باشد که از نوزاد بخواهد لذت جنسی ببرد.

6) تروریسم: بدستور محمد یاران محمد به عنوان میهمان به خانه مخالفان می رفتند و از رسم میهمان نوازی عرب سواستفاده کرده و بعد از پذیرایی شدن میزبان را به قتل می رساندند از جمله (عصماء بنت مروان ) زن شاعر عرب که در حالیکه بچه اش را شیر می داد به قتل رسید. شهدای آزادی بختیار ، فرخزاد و ... توسط جمهوری اسلامی بدین طریق ترور شدند.

7) خدعه و نیرنگ کثیف: رسم عرب در جنگ این بود که ابتدا چند نفر از بزرگان دو طرف تک به تک با هم شمشیر زنی می کردند و پس از پایان دوئل آنان همه سربازان با هم جنگ می کردند. علی در دوئل با (عمرو عبدود) می بیند توانایی شکست دادن او را ندارد و به دروغ می گوید چرا نامردی کردی و سربازانی به یاری ات آمدند و او برمیگردد که به آنها بگوید برگردند که علی با شمشیر به او زده و او را سرنگون می کند. وی تف به صورت علی می اندازد چون علی نامردی کرده بود و آن داستان معروف کظم غیظ علی را ملایان از اینجا به بعد برای شیعیان نقل کرده اند و برخی دیگر کل ماجرا را عوض کرده اند. منبع
مورد دیگر خدعه در دوران معاصر خالی بندی های خمینی برای فریب مردم بود که پس از انقلاب به هیچ یک از وعده هایش عمل نکرد.

8) مجازات های وحشیانه و غیر اخلاقی

9) بهشت در اسلام مرکزی برای جماع است! تنها دینی که بهشت آن چنین وصف شده اسلام است. برخی نو اندیشان دینی ماله کشی می کنند و می گویند چون طرز فکر عربها پایین بوده و مثل رسول الله و امامان روشنفکر نبودند وعده حوری به آنان داده شده پس آنان درباره حدیثی که می گوید امام حسین در کربلا نوره مالید و گفت آماده میشود تا نرد حوریان برود چه می گویند معلوم میشود امام حسین هم مثل باقی اعراب از بهشت انتظار حوری داشته.

10) تبعیض در اسلام: تبعیض بین زن ومرد، تبعیض بین آزاد و برده و تبعیض بین مسلمان و نامسلمان. این هم مساوات اسلام ناب محمدی

11) دشمنی اسلام با هنر: محمد رسول الله دشمن سرسخت نقاشی ، مجسمه سازی و موسیقی و حتی شعر بود. نقاشی و مجسمه سازی و موسیقی تا همین اواخر در ایران ضد دین حساب میشد که خمینی برای مصلحت نظام آن را حلال اعلام کرد اما در بسیاری از روحانیان شیعه و سنی این را طبق احادیث شیعه و سنی برای همیشه حرام میداند.

12) چند همسری برای مردان

13) اسیر کشی و نسل کشی: محمد به دست علی در ماجرای بنی قریظه اسرای مرد از نوجوانان تا پیرمردان را گردن زد و بقیه قبیله را برده کرد.

14) زنبارگی محمد و امامان شیعه: محمد بیشمار زن گرفت و چند تن از امامان شیعه هرگز ازدواج نکردند و مثل الواتهای امروزی با کنیزان متعدد سر کردند و کنیزان بیشمار گرفتند و حرمسرا داشتند

15) ترویج عقاید با شمشیر و تبعیض

16) شکنجه دادن اسرا: محمد در جنگی به هدف غارت دستور داد یکی از اسرا را شکنجه دهند تا جای جواهراتش را بگوید. همچنین علی و حسن در جنگها اسرا را شکنجه می دادند تا اخبار نظامی را بگویند (علم لدنی شان از کار افتاده بوده)

این مطالب را هم بخوانید بد نیست:
راز بی اخلاقی مسلمانان
مخالف امام علی ولد زناست!
چرا پیامبر اسلام زنانی با غوزک پای پر گوشت را به همسری میگرفت؟
امام علی دلال سکس بوده و گارانتی و تضمین هم میداده!!!
امام صادق: مخالفین ما حرامزاده و زنازاده هستند.
دشمنی محمد رسول الله و امامان شیعه با پرورش فکر و هنر و حقوق بشر!!!
محمد رسول الله: زن کالا و برده جنسی زن است
یاوه از پیامبر اسلام: سگ سیاه حتی اهلی شده را بکشید چون شیطان است
 پیامبر اسلام: با زنی که نازا است ازدواج نکنید! (ارزش زن به کثیر زایی است)
 









۴ نظر:

شهروند سبز گفت...

مطلب را در حد شخصيت و نگرشتان ديدم!
گويي مطلب در وضعيت مطلوبي ذكر نشده است.نگاه مملو از عقده و كينه ي تهي از تفكر و علم و انديشه ي شما نسبت به دين و اسلام اين مطلب را ساخته و قلم شما را اين چنين مضحك هدايت كرده است
آنچه از نوشته ي پوچ و بي ارزش شما ديدم تهمت هايي بي اساس شما نسبت به پيامبر و اسلام و قرآن بود تهمت هايي كه ريشه در كينه و وقاحت و انديشه ي غلط و سياه شما دارد
طبق كدام سند و مدرك مي گوييد پيامبر اسلام و مسلمانان راهزن بودند؟وارد خانه ها مي شدند؟تجاوز مي كردند؟
حرف هاي تازه مي زنيد! چه قومي از اخلاق و انسانيت مي گويند!!
اخلاق از منظر شما چيست؟
لابد اخلاق يعني مدام به اين و آن تهمت هاي ناروا زدن!يعني فحش و توهين و اهانت و ناسزا به امت و گروه هايي كه افكارشان با افكار شما مغايرت دارد.يعني تمسخر اين پيامبر و اين امام و اين اعتقادات و آن اعتقادات!يعني روشنفكر ديني را ماله كش خواندن.يعني قرآن را سوزاندن و به عقايد توهين كردن.رد و انتخاب دين حق شماست!من دين را انتخاب كردم و حق دارم دفاع كنم و از دينم سخن بگويم شما هم حق داري انتقاد كني و آنچه من مي گويم را نگويي!
قرار نيست توهين كنيم تهمت بزنيم.
مسلمانان وحشي!يعني چه؟همين مسلمانان وحشي،همين وحشي ها همين اراذل به بام هاي تهران رفتند و شعار الله اكبر سر دادند براي آزادي جان دادند خون دادند همين مسلمان ها با استقامت و استواري 8 سال در مقابل عرب ايستادند براي شرف و دفاع از ناموس ايستادند همين مسلمان ها امروز در زندان اعتصاب غذا كردند و امروز در حصرند و در حبسند!ما آنقدر بي وفا نيستيم كه بگوييم مسيحيان كاري نكردند يا پيروان ديگر اديان كاري نكردند يا بي دين ها كاري براي مملكت نكردند،كار كردند.بي دين ها و مسيحيان و ديگر انديشان هم براي آزادي جان دادند.اما شما بوديد كه شعار الله اكبر سر مي داديد؟
بله هستند افرادي مسلمان نما كه در اسارت افكار پليد طالبان ها قرار گرفتند و هستند گروه هاي افراط گرا و متعصب و بنيادگر كه از وجدان و انسانيت هيچ بويي نبردند و با تفكراتي قبيح و پوچ، اسلام را تحريف كرده اند!اين دليل نمي شود تمام يك ميليارد مسلمان جهان وحشي و رذل باشند و ما از آنان بيزاريم و اعلام برائت مي جوييم.
چه دليلي براي زدن اين تهمت ها ارائه مي دهيد؟
پيامبر طبق كدام دليل و مدرك با هنر ضديت داشته است؟با شعر ضديت داشته است؟با موسيقي و نقاشي و مجسمه سازي ضديت داشته است؟
افرادي براي توجيه اعمال خود احاديثي دروغ ارائه مي دهند كه عده اي فريب اين احاديث كذب را خورده اند!اعضاي طالبان به زيبايي هاي طبيعت نمي نگرند چرا كه اين زيبايي از ديد اسير آن ها حرام و دنيوي است در حالي كه قرآن مي گويد خداوند زيباست و زيبايي را دوست دارد.از دسته افرادي كه مي گويند:خدايا! در اين جهان و جهان آخرت نعمت هاي نيكو به ما بده!و اين گروه را الگويي براي گروه هاي مومن ديگر قرار داده است.حضرت علي در نهج البلاغه از شعر استفاده كرده است.برخي معتقدند خود شعر مي گفته.قرآن يك حالت شعري دارد تا با قرائت زيبا خوانده شود.
طبق چه اسنادي به اين شكل به قرآن و اسلام تهمت مي زنيد؟
بنده هم مي توانم چند خط بنويسم و بي دليل به اين و آن بتازم!
اين چنين ادامه دهيد و صفات كثيف خود را به محمد و مسلمانان نسبت دهيد. اين از بي خردي و تكبر شماست.

وبلاگ اسلام و ادیان گفت...

برای دریافت جواب درباره مطالبی که گفتید به سایت زندیق و افشا و همین وبلاگ و همینطور کتب حدیث تشیع و تسنن و کتابهای تاریخ طبری و تواریخ واقدی و حلیة المتقین و بحار الانوار و ... مراجعه کنید.

برای مثال فرمودید محمد راهزن و غارت گر نبوده تاریخ را بخوانید ببینید تحت نام جهاد و غزوه و سریه چه کارهایی انجام دهد.
ما هم اگر مثل رسول الله شما راهزن و برده دار و تروریست و متجاوز بودیم از صفات کریه و کثیف برخوردار بودیم.

ناشناس گفت...

جناب اقای شهروند سبز یا آبی یا هرچی..! به آدرسهایی که نگارنده درجواب داده مراجعه کن شاید در شعورت تغییری حاصل شد.بنده تقریبآ همه این مطالبو درتاریخ دیدم.مگه توهین شدگان پدرت هستن که تا اینحد بهت برخورد؟ چرانباید این آقا بقول تو نفرت نداشته باشه؟ شما حیوونها همه چیمونو به تاراج دادین.حق داره

ناشناس گفت...

لعنت خداوند بر دروغ گویان و کینه ورزان