آرمان نامه -اعلام پیامبری حضرت آرمان 18+

نگارنده (گان):آرمان

اعلام برانگيخته شدن اينجانب به پيامبري توسط خدا

من صد و بيست و چهار هزار و يكمين پيامبرم كه مستقيما با خدا رابطه دارد. تا پيش از اين رسالتم پنهان بود كه جديدا (با ظهور اينترنت) آنرا آشكار كرده ام. بخش عمده ي آياتم را خودِ خدا شخصا به من وحي كرده و تنها تعداد كمي از آنها را به دليل مشغله ي خداوند جبرائيل به من گفته و از اين نظر من از بسياري از مقربترين پيامبران پيشين مقربترم. در صورت پيدا شدن طالب بخش هايي از گفتمانم با خدا را برايتان مي نويسم، باشد كه رستگار شويد. گفتنيست خدا خودش زبان فارسي را براي گفتمان با من انتخاب كرده تا بدينوسيله عبرتي باشد براي كافران. او بسيار بخشنده و مهربان است بطوريكه هر چقدر هم كه فحش بالاي هيجده سال بهش بدهيد خودش شخصا هيچ كاري به كارتان ندارد (1).

توضيح: خداوند بجز راه انداختن سيل و زلزله براي نابود كردن گستاخان و حرمت شكنان (2)، در سايرِ جناياتِ فجيع بطور مستقيم دخالت نمي كند (قبلا مي كرد ولي ديگر نمي كند) و وظيفه ي اين امر خطير را بر عهده ي مومنان جان بر كفش نهاده كه البته هيچكدامشان تا بحال (بر خلاف من) با خودش صحبت نكرده اند، ولي به هر روي هوس بهشت و دخترانش كه پستان هايي به گردي و سفيدي مرواريد دارند، اين مومنان را در هر كشت و كشتاري ثابت قدم مي نمايد. باشد كه رستگار شويم(3) . آمين

سوال: چگونه باور كنيم كه شما واقعا از جانب خدا برانگيخته شده ايد؟
پرسش خوبيست و نشان از دانش بالا و روحيه ي حقيقت جويي شما دارد. در پاسخ بايد بگويم:
اولا:‌ در هر سه، چهار كتاب مقدس پيشين به برانگيخته شدن من اشاره شده است. همانطور كه در كتاب عهد عتيق مي خوانيم: "او خواهد آمد. او پس از ظهور "انطرنط" از كوه "هنقله" پايين مي آيد و بسوي "ارن" رهسپار خواهد شد و خواست خدا بر اين است كه او را برترين بنده و برگزيده ي خود و عصاره ي تمام نيكي ها قرار دهد." كتاب عهد عتيق، جلد دوم، صفحه ي ٣١٤، پاراگراف سوم.

توضيحات: در اين بند مقصود از "او" منم كه پس از ظهور (انطرنط=اينترنت) از كوه (هنقله= منظور تپه خاكي پشت دهاتمان است) بسوي (ارن= ايران) رهسپار شدم و نداي من پيامبر شما هستم سر دادم. بي گمان دانشمندان و فرزانگان اين نداي مرا لبيك مي گويند و جاهلان از آن سر باز مي زنند و همانا خواست خدا بر اين امورخواهد بود.

ثانيا: من تا بحال چندين معجزه انجام داده ام كه به تفصيل بدان ها مي پردازم:
1. بلند كردن برج ٢٠ طبقه ي شهر "وردستان" بر روي انگشت سبابه و در مقابل ديدگان تمام مردم اين شهر براي اثبات ادعاي رسالتم.
2. شفا دادن تمام بيماران بيمارستان ١٠٠٠ تختخوابي شهر "وردستان" در مقابل ديدگان خانواده هاي ايشان و كادر پزشكي بيمارستان.
3. نفرين نمودن و تقاضاي طوفان كردن براي نابود شدن شهر "وردستان" و مردمش در پي ايمان نياوردن ايشان پس از انجام دو معجزه ي اول.
توضيح: بيگمان همين يك معجزه براي اهل خرد و تفكر كافيست چراكه امروزه هيچ نام و نشاني از شهر "وردستان" و مردمش باقي نمانده.
4. آخرين معجزه ام نيز همين يكشنبه شب پيش اتفاق افتاد كه دقيقا ساعت دوِ بعد از نيمه شب در سياره ي "انتاكوس" از توابع ستاره ي "بنيكوس" از كهكشان راه شيري با فرشته ي وحي جبرائيل گل كوچيك بازي كردم. در حاليكه بسياري از فرشتگان و جنيان شاهدي بر اين ماجرا بودند.
ثالثا: اگر در ادعاي رسالت من شك داريد شما نيز ادعاي رسالتي همانطور كه من كردم بكنيد. يا يك كلمه از كلماتي كه من در بالا آورده ام را بدون اينكه تكراري باشد، بياوريد. روشن است كه شما كافراني نابكار هستيد و توان انجام اين امور را نداريد و در اينها نشانه هاييست براي اهل خرد.
رابعا: در خطاب به آن دسته از كافراني كه هنوز بعد از اين همه دلايل آشكار از من معجزه مي خواهند بايد بگويم: چون شما را يكسان است كه من معجزه بياورم يا نياورم و در هر دو صورت ايمان نخواهيد آورد (چون خدا خودش نمي خواهد كه شما ايمان بياوريد تا بتواند در آن دنيا حسابي بگايدتان) از آوردن هرگونه معجزه ي جديدي معذورم.
نكته: بدينوسيله اعلام مي شود كه فرستاده ي ما "آرمان" ديوانه نيست و هر كه مي گويد او ديوانه است خودِ جاكشش ديوانه تر است، آرمان جان، عزيزم خودتو ناراحت نكن ديوونه باباشونه كه يه همچين بچه هايي رو پس انداخته. ( متن يكي از نخستين آيات خدا كه آنرا بدون هيچ تغييري برايتان آوردم)

حال اگر با وجود تمام موارد فوق الذكر باز هم ايمان نياورديد بايد بدانيد كه من در باور ادعاي رسالتم هيچگونه اجباري ندارم. اما به خاطر داشته باشيد كه:
1. بعد از مرگ!!! به كليه ي مردان و زناني (4) كه ايمان آورده اند -به پاس اين قدرشناسي- يكدستگاه ويلاي مجلل هزار متري با كليه ي امكانات و كليد طلايي در زميني به مساحت صد هزار متر به همراه هفتاد و سه (5) عدد خانوم باكره و زيبارو (به انتخاب متقاضي) و يكدستگاه اتومبيل رولزرويز شش در با راننده ي خانوم اعطا خواهد شد.
در مقابل ناباوران را به مكاني تحت عنوان جهنم منتقل كرده و سرب مذاب در ماتحتشان مي ريزيم. بعد از مداوا شدن ماتحت، اين عمل دوباره تكرار خواهد شد (6).
2. ناباوران در نظر داشته باشند كه اگر انشالله تقي به توقي خورد و من به قدرت رسيدم، در همين دنياي فاني خوار و بوته ي شان را به هم پيوند ميزنم. باشد كه رستگار شوند.


حضرت آرمان عليه السلام
پيامبر ديانت آرمانيه


1 - مطلب فوق گواهي محكم بر اين مساله است كه در ديانت "آرمانيه" بر خلاف ديانت هاي پيشين و ادعاهاي برخي مغرضين، خداوند بسيار رقيق القلب و بخشنده معرفي شده است.
2 - اشاره به سيل و زلزله ي اخير در كشور اندونزي به خاطر حرمت شكني و فساد مردم دانمارك و هلند.
3 - اگر مطالبي كه در سطور بالا مطالعه كرده ايد به نظرتان كمي گنگ مي آيند، بايد گفت: هر عيب كه هست از بيسوادي و نشستن غبار گناه در روح شماست وگرنه ديانت "آرمانيه" را هيچ عيبي نيست.
4 - همانطور كه ملاحظه مي كنيد در اينجا بلافاصله بعد از آوردن نام مردان مومن از زنان مومن ياد شده كه اين خود نشان از برتري مردم بر اساس ايمانشان - و نه جنسيت - در ديانت "آرمانيه" دارد.
5 - هفتاد و دو عدد خانوم باكره كه در ديانت پيشين نيز وعده ي آن به مردان و زنان مومن داده شده بود+ يك باكره ي زيبارو هم اِشانتيون وي‍ژه براي آندسته از مومنانيست كه تا پايان سال جاري به ديانت آرمانيه مشرف شوند.
6 - موارد بعدي متعاقبا اعلام خواهد شد.






هیچ نظری موجود نیست: