مخالف امام علی ولد زناست!

دشمن على عليه السّلام ولد زناست
«ابى دلف» فرزندى داشت، و با ياران و دوستان پدرش در مورد حبّ و بغض امام عليه السّلام بحث مى‏كرد.

يكى از آنها اين روايت را خواند كه پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم فرمود:

«لا يحبّك الّا مؤمن تقيّ و لا يبغضك الّا كافر شقىّ ولد زنية او حيضة»: 
دوست نمیدارد تو را (اى على عليه السّلام) مگر مؤمنى پاك و دشمن نمى‏دارد تو را، مگر كافرى شقى و ولد زنا و حيض.گ

پسر ابى دلف گفت: يعنى: مى‏گوييد: كسى با زن امير ...؟
گفتند: نه؟
 گفت: من دشمن على عليه السّلام هستم،
 پس اين را چگونه توجيه مى‏كنيد؟ در اين موقع پدرش وارد شد و مشاجره آنها را ديد، وقتى جريان را به اطلاع او رساندند گفت: به خدا اين خبر درست است. زيرا من در خانه برادرم بيمار بودم، و براى كارى نزد كنيز او رفتم، و نفس مرا به خود فراخواند، ولى كنيز ممانعت كرد و گفت: من در حال حيض هستم، ولى با اعمال قدرت،
او را وطى كردم و به اين پسر حامله شد.

ارشاد القلوب -ترجمه سلگى، ج‏2، ص: 375


پانویس: وقتی یک مکتب دینی می خواهد برای اولیایش کسب اعتبار کند و به فحاشی به مخالفان می پردازد معلوم است اولیای دینش فاقد صلاحیت هستند. علی کسی است که قاتل و شکنجه گر و برده دار و باج بگیر بوده بوده و بر یهودی و مسیحی و زرتشتی ستم فراوان کرده و بیشک خودش بدتر از ولد الزنا بوده که چنین خبیث بوده.

امام علی و پیروانش را با مسیح و زرتشت و بودا و با فیلسوفانی چون ولتر و کانت و بنیانگذاران حقوق بشر مقایسه کنید.هر چه قدر علی ابن ابیطالب رذل و جلاد بوده آنان پاک و عاری از توحش بوده اند. بیشک اراذل و اوباش همذات پنداری با اوباشی چون علی ابن ابیطالب دارند که چنین خزعبلاتی را به مخالفان علی نسبت می دهند.

این لینک را هم بخوانید : امام علی دلال سکس میشود!






هیچ نظری موجود نیست: