نظریات لدنی امامان درباره بیولوژی و خوک و حیوانات و دلیل حرام بودن گوشت خوک.

حضرت امام رضا (ع) : در جهت تحریم خوردن گوشت خوک می فرماید : 

(( خداوند خوردن خوک را حرام فرموده چون حیوان است مهیب و زشت صورت که خدا او را برای پند و عبرت گرفتن خلق آفریده ( یعنی از دیدنش بفهمند که خدا بر هر چیزی توانا است و خدای را بر زیبایی صورت بشری خود شکر کنند ) و بترسند از شهوترانی و بی بند و باری که موجب این میشود که خدای تعالی صورت زیبای بشری را از ایشان گرفته و به صورت خوکشان کند و مسخ شوند ( چنانچه با جماعتی از پیشینیان در دنیا چنین فرمود و سایرین در عالم برزخ و قیامت در اثر داشتن خوی خوک بصورت او محشور میشوند ) و خوک را در بین بشر گذارد تا دلیلی برای گذشتگانی که با این صورت در آمده بودند باشد و جهت دیگر حرمت گوشت خوک آن است که خوراکش پلیدترین پلیدیها و کثیف ترین کثافتها است با مفاسد و زیانهای بسیاری که در خون او است)).

 وسائل الشیعه ، جلد16 صفحه 378 باب اطعمه

امام صادق (ع) : خداوند عده ای را بصورت های گوناگون مسخ کرد شبیه خوک ، بوزینه ، خرس و هرچه از مسوخات دیگر است و آنگاه از خوردن این نمونه ها نهی فرمود تا از این جور حیوانات بهره مند نگردند و عقوبت آنرا خوار و سبک نشمرند ! 

تفسیر عیاشی و کتاب الاطعمة و الاشربه وسائل باب1 صفحه 377 


پانویس: امامان شیعه و محمد رسول الله در شهوت رانی دست خلق را از پشت بسته اند حالا منظورشان از بترسید از شهوترانی چیست. لابد الان امامان شیعه همگی بصورت خوک مسخ شده اند؟!





هیچ نظری موجود نیست: