استفاده بهینه تروریست ها از انتخاباتهای بعد از خاتمی!

وقتی دستهای پشت پرده نظام آخوندی جمهوری اسلامی در سال 1376 خاتمی را علم کردند به دنبال کسب مشروعیت و مقبولیت داخلی به همراه نوسازی چهره حکومت در نزد کشورهای جهان بودند.

از آنجا که حکومت اسلامی ایران یک حکومت الیگارشی است برای الیگارش ها لازم است همواره در قدرت باشند چه پشت صحنه و چه روی صحنه. (الیگارشی نوعی حکومت دیکتاتوری است که فقط یک نفر حاکم بر مردم نیست و چند نفر یا چند گروه یا چند خانواده بر کشور دائما حکومت می کنند).

همانطور که می دانید در جریان قتلهای زنجیره ای داخلی و خارجی صدها نفر ترور شدند و در زندانهای آخوندی نیز هزاران فعال سیاسی اعدام شدند. پس از ماجرای میکونوس سران مهم رژیم آخوندی توسط دادگاه های خارجی متهم شناخته شدند و پلیس بین الملل حکم جلب آنها را دریافت کرده است. (خامنه ای، رفسنجانی،ولایتی، محسن رضائی و ...)

(برای سیاستمداران کشورهای غربی عدالت و آزادی برای ایرانیان اهمیتی ندارد این تحت تعقیب قرار دادن سران الیگارشی برای اخذ امتیازات و باجگیری و دوشیدن بیشتر مردم ایران است)
از آنجا که برای غرب پارادوکس لزوم بقای حکومت تروریستی اسلامی (رژیم آخوندی دست چپاول غرب و شرق را بر ایران باز می گذارد و حکومت خوبی برای چپاولگران است) از یکسو و از سوی دیگر افکار عمومی غرب مهم است و برای الیگارش های رژیم ستم آخوندی نیز مهم است که امنیت خود را تامین کنند و از دادگاه های بین المللی و پلیس بین الملل در امان باشند و همچنین از لحاظ تبلیغات و اخبار روز نیز چهره محبوب شناخته شوند  لذا مهم بود تدابیری بی اندیشند که در برابر کشورهای غربی خود را مقبول و محبوب و مورد تایید مردم ایران نشان دهند.

باید سیاستمداران غرب به مردمشان بگویند این تروریستها محبوب ملت خودشان هستند (فواید بسیاری هم دارد برای غرب)

لذا الیگارشها تصمیم گرفتند با  تاکتیکهای حساب شده مقبولیت چهره های متهم به خشونت و قتل و ترور و اختناق را در عرصه جهانی نشان دهند لذا در انتخابات ها مهره هایی مطرح شدند که در جنایات دست داشته اند:
احمدی نژاد (گفته میشود در ترورهای اروپا نقش داشته ولی توسط دادگاهی متهم نشده.)
میر حسین موسوی ( که مظلوم و محبوب انتخابات 1388 بود و ناجی مردم و منتخب مردم شناخته شد در فاصله زمانی که نخست وزیر بود هزاران زندانی سیاسی اعدام شدند)
رفسنجانی (که در این آخرین انتخابات ناجی ملت نامیده شد و رد صلاحیت شد و مظلوم نمایی کرد از آمران قتلهای زنجیره ای داخلی و خارجی بود و متهم دادگاه میکونوس است)
قالیباف که نفر دوم انتخابات شد خودش اقرار کرده که سرکوبگر مردم بوده و حتی سوار بر موتور مردم را با چماق کتک مضروب و مصدوم ساخته.
و این آخری آقای روحانی سالهاست که دبیر شورای امنیت ملی است که وظیفه اش سرکوب مخالفان داخلی است. در این انتخابات جلیلی را که صد درجه از احمدی نژاد بدتر بود را علم کردند و در ماهواره ها به مردم گفتند که جلیلی نظر رهبر است و از سوی دیگر این تحریم ها و اقتصاد ویران موقعیتی ایجاد کرد که مردم از ترس تحجر و خریت های حجلیلی و از ترس ادامه یافتن تحریم ها و قحطی و ... به پای صندوق های رای رفتند و روحانی امنیتی را انتخاب کردند!!! 

(جلیلی را حتی خامنه ای قبول ندارد و فقط این یک بازی با افکار عمومی بود که مردم با رضایت خاطر روحانی دوست قدیمی خامنه ای را انتخاب کنند تا پروسه خوردن جام زهر انجام شود و رژیم نجات یابد . دقت کنید با 6 نفر اصولگرا رای مردم حزب اللهی بین آنها تقسیم میشد. در حقیقت اگر 70 درصد آرا به جلیلی هم بود چون نظام به این نتیجه رسیده که برای حفظ نظام آشتی در عرصه اتمی لازم است و این از روحانی بر میآید باز روحانی سر از صندوق رای در می آورد!)

البته به نظر می رسد مشارکت مردم کمتر از 36 میلیون بوده و منافع جناحین حکم کرده مثل همیشه تقلبی کنند و شمار رای دهندگان را بالاتر ببرند ولی بهر حال با آمار رژیم 14 میلیون نفر انتخابات را تحریم کردند که جای تقدیر دارد و نشان از آگاهی بالا در بین مردم دارد.

در حقیقت رژیم ستم آخوندی جمهوری اسلامی ایران مهارت فوق العاده ای دارد که از مردم استفاده کند تا به دنیا نشان دهد که تروریستها در ایران محبوب مردم هستند.







هیچ نظری موجود نیست: