دعوت از دکتر مولانا ملازاده برای مناظره

آرش بیخدا با هدف روشن شدن افکار عمومی و آشکار شدن حقایق تاریخی از دکتر مولانا ملازاده دعوت به مناظره کتبی پیرامون مسئله قتل عام یهودیان یثرب کرده است، اما آقای ملازاده متاسفانه به هر دلیل از شرکت در این مناظره شانه خالی کرده اند، آدرس ایمیل آقای ملازاده info@isl.org.uk میباشد شما نیز میتوانید ایشان را به شرکت در مناظره تشویق کنید.
ایمیل نخستین من در 17 فبریه 2006
Dear Dr.Molazadeh,

I invite you to debate me over the issue of Jewish genocide in Medinah.
  Please read the details in the following address.
http://www.goftegu.com/vb/showthread.php?t=68

Thanks,

Arash Bikhoda

پاسخ آقای ملازاده در 15 مارچ 2006
Jonab arash

Shoma chera dar haman barnameh mosharekat namikardee vangahai magar ensan har mozooy ra matrah kard bayad monazerh konad?

پاسخ من به ایمیل آقای ملازاده در 16 مارچ 2006
 
دکتر ملازاده گرامی،
درود های گرم و شادباش نوروزی مرا پذیرا باشید،

من یک ماه پیش شما را به مناظره دعوت کردم و در روز 15 مارچ فرصتی که من برای این مناظره در نظر گرفته بودم به پایان رسید، اما شما در همان روز برای من بعد از 1 ماه ایمیل فرستادید، که البته میدانم به دلیل مشغول بودن شما به کارهای دیگرتان است و از احتمالا فرصت پاسخ به دعوت من را نداشته اید. بنابر این من از مدیر تارنمای گفتگو خواهش کردم که مدت مناظره را تا 1 ماه دیگر نیز تمدید کنند و ایشان به احتمال زیاد موافقت خواهند کرد. بنابر این من تا 15 ام آپریل حاضر به مناظره کتبی با شرایط ذکر شده در تارنمای گفتگو با شما هستم. این مدت را برای این در نظر گرفته ام که شما فرصت کافی برای مطالعه مدارک و استدلالهایی که من از آنها علیه پیامبر اسلام دفاع میکنم مطالعه بفرمایید، مدارک و منابع بطور مشخص در کتابچه 49 صفحه ای زیر یافت میشوند، برای مطالعه آن به برنامه Adobe Acrobat نسخه 7 نیازمندید.
http://zandiq.com/farsi/articles/pd...vare_Marg1.pdf


پرسیده اید که چرا من در برنامه شما مشارکت نکردم، دلیلش این است که برنامه شما با هزینه شما برای اهداف شما اداره میشود و من اینرا منصفانه نمیدانم که از وقتی که متعلق به شما است بخواهم برای اهداف خودم که نشان دادن چهره واقعی، مستند و مبتنی بر تاریخ پیامبر اسلام است استفاده کنم. از این گذشته شما فرصت کافی را برای ابراز عقاید به مخاطبان خود نمیدهید که این نیز قابل فهم و ناشی از طبیعت برنامه های تلویزیونی شما است و نمیتوان از این بابت خرده ای بر شما گرفت. به همین دلایل مشارکت در برنامه شما مشکلی را از سر راه بر نمیدارد.

پرسش دوم شما این بود که "مگر انسان هر موضوعی را مطرح کرد باید مناظره کند؟". نمیدانم آیا شما با تارنمای زندیق آشنایی دارید یا نه، در این تارنما مدارکی بر خلاف اسلام ارائه میشود و یک دسته از آن مدارک، مدارکی است که علیه پیامبر اسلام ارائه میشود. بر اساس یک دسته از این مدارک تاریخی من پیامبر اسلام را محکوم به نسل کشی و کشتار وحشیانه و ناجوانمردانه انسانهای بیگناه سه قبیله یهودی بنی نضیر، بنی قینقاع و بنی قریظه میکنم و در هر سه مورد پیامبر اسلام را خاطی میدانم و چنین شخصی را شایسته پیروی و پیامبری نمیدانم.

کاری که پیامبر اسلام بر علیه یهودیان کرده است به مراتب وحشتناک تر از کاری است که هیتلر قصد داشت علیه یهودیان انجام دهد و البته هیتلر به اهداف خود نرسید اما متاسفانه پیامبر اسلام توانست به این قسمت از اهداف خود که همانا نابود کردن قبایل یهودی مدینه که برای قرنها ساکن یثرب بودند رسید و از آن تاریخ تا به امروز هیچ یهودی در عربستان وجود ندارد.

تارنمای زندیق بیش از 5000 بیننده در روز دارد و اسنادی که علیه پیامبر اسلام ارائه شده است توسط هزاران نفر تاکنون خوانده شده است. از طرفی ظاهرا شما این اتهام ها را رد کرده و نابود شدن و نسل کشی یهودیان مدینه را عادلانه میدانید. از آنجا که تنها به قاضی رفتن و راضی برگشتن چندان کار منصفانه ای نیست و از آنجا که جنابعالی بدون شک از آگاهان پیرامون این قضیه هستید و سخنان و مطالبی را برای رفع این اتهام بیان کرده و نوشته اید، من گمان میکنم که شایسته باشد شما با من پیرامون این مسئله مناظره کتبی کرده و نشان دهید که پیامبر اسلام مرتکب خطا و جنایتی نشده است، و یا اعلام کنید که از دیدگاه شما شخصی جنایتکار و خونخوار همچون محمد را میتوان یک پیامبر دانست.

در ضمن از آنجا که من احتمال میدهم شما از بار این بحث و مناظره با بهانه های مختلف شانه خالی کنید تمام مکاتبات من با شما بطور عمومی منتشر خواهند شد تا حقایق آشکار شوند.

منتظر پاسخ شما به این دعوت هستم،

با سپاس و احترام

آرش بیخدا
16 مارچ 2006
پاسخ دکتر ملازاده در 16 مارچ 2006
 
من در همان برنامه وعلنا در مقابل مردم بيان كردم كه نه با تو ونه با هيج كسى
مناظره كتبى نميكنم مخصوصا با انسان مجهولى كه نه مدرك تحصيلى و نه درجهء
علمى اورا نميشناسم شما به نظر من شايد يك يهودى متعصب و كينه توز بوده كه فقط در صدد مطرح
شدن ويا انتقام كرفتن هستيد و از راه من نميتوانيد به اين هدف پليد خود برسيد و
الا اينكونه وحشيانه به يك بيامبر راستين بى ادبى نميكرديد و هركار بكنيد من
با دهن دريده اى مثل تو نه مناظره بلكه حاضر به نشستن در يك ميز هم نخواهم بودم
پپاسخ من به دکتر ملازاده، 17 مارچ 2006
جناب دکتر ملازاده،
با درود های مجدد و دوستانه بر شما

هدف من از دعوت شما به مناظره بسیار روشن است، من میخواهم به شما و همه اثبات کنم که شما و همفکرانتان آگاهانه یا نا آگاهانه در دفاع از کشتارهای پیامبرتان دروغ میگویید و مردم را با دروغهایتان فریب میدهید و نمیخواهید چهره تاریخی پیامبر اسلام آشکار شود. ظاهراً تخم کینه و یهود ستیزی که پیامبر انسان ستیز شما آنرا در جهان کاشته است آنقدر در وجود شما رشد کرده است که شما منتقد و دگر اندیش خود را نا دانسته "یهودی" می انگارید و از ابراز نژادپرستی خود نیز شرم ندارید. زودا که این رسم اسلامگرایان از فرط انتقادات گسترده و افشاگری های ایرانیان خردگرا و اسلام ستیز، تغییر کند و شما منتقدین خود را نه با اتهام "یهودی" بودن بلکه با اتهام "ایرانی" و "خردگرا" بودن محکوم کنید و از بحث و مناظره با آنها فرار کنید.

اما با فرض "یهودی" بودن من، از شما که ادعای حقانیت اسلام و عالم بودن خود را دارید (با نادیده گرفتن اینکه شیوه گفتار شما و بویژه "دهان دریده" خواندن طرف مقابلتان گویش هر صنفی باشد گویش عالمان و خردمندان واقعی نیست) بعید است که به این دلیل و به دلیل مجهول بودن و بی اطلاعی از مدارک تحصیلی من از پاسخ دادن به اتهامات من و دفاع کردن از پیامبر اسلام فرار کنید. آیا شما برای اینکه اتهامات کسی علیه پیامبر اسلام را بصورت رو در رو و صریح با حفظ احترام متقابل رد کنید مدرک تحصیلی و هویت او را بازجویی میکنید؟ چه سفسطه و نژادپرستی بالاتر از این وجود دارد که شما به دلیل "یهودی" بودن یک شخص از بحث و مناظره با او امتناع کنید؟ آیا این کردار شما درست همانند کسانی نیست که به دلیل شباهت ظاهری شما به "بن لادن" سخنان شما را به سخره میگیرند؟

بهانه آوردن دیگر شما برای فرار از مناظره کتبی نیز تنها از آنرو است که خوب میدانید به دلیل اینکه این مناظره ها دقت بالایی دارند دستتان رو خواهد شد. اگر اصرار بر مناظره غیر کتبی دارید من اعتراضی ندارم، من مطالبم را کتباً مینویسم و شخصی برای شما آنها را بخواند و بعد سخنان شما را بنویسید و در جواب من اعلام کند، اینگونه میتوانید مناظره کتبی را به مناظره ای شفاهی تبدیل کنید. اگر مشکل این است که شما شخصی را سراغ ندارید من از شخصی خواهم خواست که مطالب را برای شما بخواند. آیا دلایل غیر موجه دیگری نیز دارید؟
  تارنمای شما (Isl.org.uk) بر اساس آمار Alexia علی رغم تمامی تبلیغات تلویزیونی شما و علی رغم اینکه در حدود 25% از جامعه ایران را نمایندگی میکند و از مهم ترین تارنماهای اهل تسنن ایرانی است چندان تفاوتی از نگر تعداد مراجعه کنندگان با تارنمای زندیق (Zandiq.com) ندارد و تعداد کسانی که همین نامه را میخوانند احتمالاً بیش از تعداد کسانی است که در یک هفته از تارنمای شما دیدن میکنند. بنابر این شما آنقدر هم که فکر میکنید حداقل در اینترنت مطرح نیستید. از این گذشته اینکه شما فکر میکنید من میخواهم از طریق شما "مطرح" شوم، آشکارا نشان از آن دارد که شما از پیش میدانید در چنین چالشی شکست خواهید خورد و سبب مطرح شدن بیشتر اندیشه من و رسوایی پیامبرتان خواهید شد، و الا براستی شما از مطرح شدن یک شخص و اندیشه اش بعنوان کسی که اتهامات دروغین به پیامبر اسلام وارد کرده است چه بیمی دارید؟ آیا مطرح شدن یک شخص مانند من بعنوان کسی که از باطل دفاع میکند و به قول شما "وحشیانه به یک پیامبر راستین بی ادبی میکند" به نفع شما است یا به ضرر شما؟

بارها شنیده ام که شما ادعای مبارزه، افشا کردن و رسواسازی اسلام ستیزان را در برنامه خود و در نوشتارهایتان مطرح میکنید. اگر واقعاً به این ادعای خود پایبند هستید من از شما دعوت میکنم من را رسوا کنید. جالب است بدانید تارنمای زندیق بیش از هر منبع دیگری به اسلام ستیزی میپردازد و بیشترین حجم مطالب ضد اسلامی را به زبان فارسی بر روی شبکه جهانی اینترنت دربر دارد. از آنجا که شما از وارد گفتمان شدن با سازنده بزرگترین منبع ضد اسلامی اینترنت به زبان فارسی بیم دارید به نظر میرسد ادعای شما سراسر پوشالین باشد. همچنین به نظر می آید ادعای شما محدود به دشنام دادن، برچسب زدن و حملات شخصیتان به شخصیت هایی چون زنده یاد "علی دشتی"، و گلایه از استاد بهرام مشیری در غیاب مدافعان اندیشه های آنها و همچنین انتشار مطالبتان در تارنمای گویا که به هر دلیل از انتشار نظرات مخالف اسلام سر باز زده است باشد. آیا اینگونه به مبارزه با اسلام ستیزان میپردازید؟ گویا شما ترجیح میدهید بجای رویارویی مستقیم و گفتمان متمدنانه از توی پناهگاه خود بر اسلام ستیزان سنگ پرانی کنید.

در پایان من اصراری بر مناظره با شما ندارم، زیرا عدم شرکت شما در این مناظره تنها به معنی شکست شما در این مناظره و اثبات اتهام های من است. البته من از طرفی به شما برای گریز از مناظره حق میدهم زیرا دفاع از پیامبر اسلام با توجه به کارهای بسیار غیر انسانی و غیر اخلاقی که کرده است بی اندازه دشوار است و براستی که اگر او امروز زندگی میکرد، برجسته ترین وکلا نمیتوانستند از اتهاماتی که به ایشان وارد است دفاع بکنند و ایشان در هر دادگاه عادلی محکوم میشد. ولی مسلماً شما دلیل معتبری غیر از اینکه از ناحق دفاع میکنید برای گریز ندارید. شما درصورتی که از حق و به قول خودتان از "یک پیامبر راستین" دفاع میکنید نباید از مناظره بیم داشته باشید زیرا حقیقت خود را آشکار میکند و این ناحق است که برای دفاع از آن باید از بحث آزاد فرار کرد و برایش آدم کشت. یعنی همان کاری که اسلامگرایان در طول تاریخ با منتقدین اسلام انجام داده و میدهند. آشکار است که شما دلیل معتبری برای فرار از بحث و مناظره ندارید، شرکت نکردن شما در این مناظره تنها به معنی ضعف شما در دفاع از پیامبر به قول شما "راستین" تان و همچنین درست بودن اتهامات من علیه این پیامبر قتل عامگر است و این نیز خود برگ برنده ای در دست من و سایر اسلام ستیزان جهان است.

با احترام علی رغم بی احترامی شما،
آرش بیخدا.
17 مارچ 2006


مطالب و اسناد در ارتباط با این مناظره:

کپی شده از :






هیچ نظری موجود نیست: